Reykjavik

Reading Time: 2 minutes

20080815-IMG_1264-mali

Nakon dolaska u Kopenhagen smjestili smo se u nas hotelčić i zapalili van u šetnju koja je potrajala do 10-ak navečer i kulminirala padanjem u krevet u stanju totalne crknutosti. Hotel je inače vrlo ekonomičan te iako zapavo ima sve sto đaku treba, sve je to stiješnjeno u nevjerojatno malenu sobu.

Današnji je dan započeo ustajanjem u 5 (slovima:PET) ujutro. Komentar je nepotreban. Zahvaljujući točnom voznom redu vlakova u Danskoj i tome što se prilično dobroj snalazim u Kopenhagenu, do aerodroma smo stigli začas a zahvaljujući Frequent Flyer kartici (ne, Star Alliance mi ništa ne plaća za reklamu ali vjerujte, sjajno je napraviti check-in za 2 minute umjesto za sat vremena) ostalo nam je jos dovoljno vremena da u miru popijemo kavu.  20080815-IMG_1260-mali

Dok je Branka provela 3-satni let uglavnom gledajući neki film i čitajući brošure, ja sam, istreniran kroz godine vucaranja po avionima, to sve uredno prespavao.

Na naše veselje, aerodromski autobus nas je dofurao pred vrata hotela koji se pokazao boljim no što sam ocekivao, no s obzirom na cijenu, i treba tako biti.

Kao i obično, ostavili smo stvari i išli u razgledavanje. Što se samog grada tiče, tko god vam pokuša prodati priču o Reykjaviku kao super-duper gradu – laže. Naravno da je fora vidjeti nešto skroz novo ali to je malo veće selo od kojeg je dobar dio prilično neatraktivan. Temperatura od svojih 12-ak stupnjeva i konstantni vjetar nisu pomogli (baš sam si mislio sto si moje tijelo misli nakon što je prije 48 sati “uživalo” u 30+ stupnjeva u Zagrebu).

Tijekom dana smo pojeli jednu od najgorih pizza ikada, što zato što je sva plivala u ulju a što zahvaljujući tome što smo odabrali Blue Cheese koji se pokazao kao vrlo ogavno rješenje za oboje (još ga osjećam u želucu).

Sada je eto nešto iza 9 navečer, Branka je zakunjala a ni ne zna da ću ju svaki čas probuditi i istjerati van na vjetar jer nam valja iskusiti noćni život Reykjavika vikendom koji navodno može biti dosta zanimljiv (ključne riječi su: plavuše, alkohol, promiskuitet). To sve naravno iz čiste akademske radoznalosti 🙂

Ujutro opet rano ustajanje, podizanje auta i na put. Ideja je obići tzv. Golden circle